Copyright 2017 - Custom text here


panaszkezeles

Tisztelt Ügyfelünk!

Munkatársaink mindent megtesznek annak érdekében, hogy Önt a lehető leghatékonyabban szolgáljuk ki, azonban időnként előfordulhatnak olyan esetek, amikor Ön és a Takarékszövetkezet között véleményeltérés jelentkezik. Célunk, hogy ezeket az eseteket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük.

A panaszügyintézéssel kapcsolatos részletek a Panaszkezelési tájékoztató  tartalmazza.

A Takarékszövetkezet a bejelentéseket elfogadja szóban (személyesen vagy telefonon) és írásban (személyesen vagy képviselő/meghatalmazott által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben).

 

A Takarékszövetkezetben az általános ügyfélszolgálatot a Központi Igazgatás látja el. Ezenkívül Önnek lehetősége van bejelentéseit ügyfélfogadási időben személyesen megtenni a Takarékszövetkezet Kirendeltségein is.

Központi Igazgatás elérhetőségei:

Levelezési cím:

5520 Szeghalom, Tildy Z. u. 2.

Telefon:

06-66/470-039, 06-66/470-067

Telefax:

06-66/371-515

Honlap:

www.szeghalom-tksz.hu

E-mail cím:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Kirendeltségek elérhetőségei

A Telefonos Panaszkezelési Ügyfélszolgálaton (Tel: +36-1/202-6407) időbeli korlátozás nélkül bejelentheti panaszát, kifogását, észrevételeit.

A panaszkezeléssel és a fogyasztóvédelemmel kapcsolatban további információk olvashatóak a Magyar Nemzeti Bank (http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem) honlapján.

Tájékoztatjuk Önt, hogy amennyiben a panasza elutasításra került, a továbbiakban az alábbi testületekhez fordulhat:

Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok letölthetőek (http://felugyelet.mnb.hu/fogyasztovedekem/panaszom-van/formanyomtatvany) oldalról, vagy kérésére a Takarékszövetkezet kinyomtatva, díjmentesen, postai úton továbbítja az Ön részére!